  • Data: 2009-06-12 18:40:29
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0s56d$92b$1@news.onet.pl...

    > Prezes nie ma żadnych danych. Dane ma bank. W razie "czego" nie idziesz do
    > prezesa tylko do banku.

    W razie czego chce znac dane wlasciciela iczy tez zarzadcy banku. Co mi po
    adresie budynku w ktorym miesci sie bank?
    Czy ja tez moge w banku zostawic adres jako skrytke pocztowa? Dlaczego ja
    musz pokazac dowod osobisty w banku a bank nic nie musi mi przedstawic? A
    jesli bankiem beda kierowac zlodzieje ktorzy potem wyjada z moimi i towimi
    pieniedzmi to gdzie mam ich sszukac jak ma tylko adres banku?
    Czy prezesi banku boja sie czegos, ze sie ukrywaja? Dlaczego sie ukrywaja?
    Czy cos zrobili, ze musza sie ukrywac?