  • Data: 2009-06-13 20:43:52
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan <c...@g...com> writes:

    > Jeśli zatrudniasz kogoś na stanowisko związane z odpowiedzialnością za
    > pieniądze to raczej chciałbyś wiedzieć czy ten ktoś nie jest nałogowym
    > hazardzistą.

    W sensie ze nie ukradnie tych pieniedzy (albo innego sprzetu itd) zeby
    miec na hazard? A jesli nie bedzie hazardzista, ale po prostu lubi
    krasc, albo dziwki, narkotyki, moze ma dom do splacenia albo jezdzi na
    drogie wakacje? Mam to wszystko wyczytac w jego historii platniczej,
    moze jeszcze jakas kamera w kiblu czy przypadkiem nie uzywa zbyt
    drogiego papieru?

    Bez zartow. W taki sposob nie mozna sie skutecznie dowiedziec czy
    potencjalny pracownik bedzie przestepca. Zaswiadczenie o niekaralnosci
    (ktorego nie wolno żądać poza specjalnymi przypadkami) mogloby tu pewne
    watpliwosci potwierdzic (lub nie). Tak czy owak to jest ryzyko
    prowadzenia dzialalnosci gospodarczej, zwykle jedno z najmniejszych
    zreszta.
    --
    Krzysztof Halasa