  • Data: 2007-03-31 17:03:39
    Temat: Re: Toyota Bank powoli startuje
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [..]
    >
    > No to mnie mniej cenią: tylko zwykły nierejestrowany priorytet.
    >
    > KJ

    mialem to samo, telekod przyszedl zwyklym listem, natomiast kurier to
    jakas paranoja

    w pon. dzwonili z banku, ze kurier bedzie miedzy sroda a piatkiem,
    jednak wczesniej sie skontaktuje, aby umowic sie na dostarczenie przesylki

    oczywiscie nikt nie dzownil tylko dostalem 2 sms-y, ze kurier byl w
    srode (o 11.00) i pt po poludniu i przesylki nie dostarczyl ;-(
    w smsie bylo tez, ze to JA mam zadzwonic i sie umowic, ale nie podali
    numeru tel....wiec nie bylo gdzie zadzwonic
    dzisiaj (sobota) zadzwonila kobita z Masterlinka i umowilismy sie, ze w
    pon. ok. 19-20 kurier sie pojawi, tylko, ze jak znowu przyjedzie za
    wczesnie to mnie nie bedzie...

    --
    pozdr.
    RobertS