eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! › Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 17:20:23
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1@news.onet.pl...
    > george pisze:
    >> a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
    >
    > Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została
    > zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa 3
    > miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od
    > jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ?
    >
    >

    no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać
    może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec
    klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data
    wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one
    bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom
    moralnym np...
    niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

    george


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1