eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTransakcja kartowa - brak podpisu klientaRe: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
  • Data: 2006-02-24 19:08:37
    Temat: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "M" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dtmpos$lrm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Pamiętaj że wszystkie reklamacje chargeback z wszystkich banków są
    > rejestrowane i jeśli będzie ich dużo i będą wątpliwe to żaden bank nie
    > wyda później karty płatniczej.

    Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o klientach
    dokonujących chargebacki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1