eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTransakcja kartowa - brak podpisu klientaRe: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
  • Data: 2006-02-25 19:11:21
    Temat: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    >> chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o
    >> klientach
    >> dokonujących chargebacki.
    >
    > Bo i klienci ich nie dokonuja :-)
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Literalnie 100% racji. Choć miałem na myśli działania klienta skutkujace
    chargebackiem. Czyli krótki mówiąc nadmiar reklamacji transakcji kartowych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1