  • Data: 2005-10-16 21:44:02
    Temat: Re: Transfer POLSKA --> USA
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gora <m...@g...pl> wrote:
    > Musze przelac $20K z Polski na moje konto w Bank of America, i nie wiem jak
    > to zrobic. Westen Union jest bardzo drogie, zaplacilbym im za to prawie
    > $900, co zupelnie mnie nie interesuje. Czy mozecie podpowiedziec mi jak
    > najepiej przelac te pieniadze? Do jakiego banku w Polsce sie udac?
    > Ciezko mi jest znalezc informacje na ten temat bedac w USA, ceny w WU
    > wprawily mnie w zaklopotanie - ja w Bank of America za kazdy przelew do
    > Polski place $40 niezaleznie od kwoty, i oczekiwalbym oplat na podobnym

    Załóż sobie konto w jakimś banku i przelej. W Multibanku to jest 0,25%, max.
    200 zł, plus 5 zł za SWIFT. W Nordei - 0,25%, max. 150 zł, plus OIDP 15 zł
    za SWIFT.

    W tym przypadku 0,25% to $50, czyli 150-160 zł, więc w obu wyjdzie podobnie.
    Jeszcze bank w USA może sobie coś potrącić - np. 5-10 USD.

    P.