  • Data: 2005-10-18 16:02:17
    Temat: Re: Transfer POLSKA --> USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <diub4a$433$1@inews.gazeta.pl>, m...@g...pl says...
    > Witam,
    >
    > czytalem archiwum grupy i wiem ze problem byl juz wielokrotnie poruszany,
    > ale odpowiedzi na moj problem nie znalazlem - gdyz przewaznie poruszany byl
    > problem mniejszych kwot.
    > Musze przelac $20K z Polski na moje konto w Bank of America, i nie wiem jak
    > to zrobic. Westen Union jest bardzo drogie, zaplacilbym im za to prawie
    > $900, co zupelnie mnie nie interesuje. Czy mozecie podpowiedziec mi jak
    > najepiej przelac te pieniadze? Do jakiego banku w Polsce sie udac?
    > Ciezko mi jest znalezc informacje na ten temat bedac w USA, ceny w WU
> [...]

    Jesli masz konto PL/USD w Citi w Polsce to mozesz zlozyc zlecenie
    telefonicznie. Plus jest taki ze citi ma bezxplatny numer dostepowy w
    USA do polskiego Citi i zlecenie mozesz zlozyc telefonicznie. Niektore
    banki w Polsce pozwalaja na skladanie zlecen miedzynarodowych przez
    internet (czyba Multibank i Nordea ... moze kilka innych)
    Pamietaj ze wiekszosc bankow w USA kosi oplaty za przelew przychodzacy
    oplaty ..... w przypadku BofA to oplata jest $15

    http://www.bankofamerica.com/deposits/checksave/inde
    x.cfm?
    template=lc_faq_wire#question3

    AP