  • Data: 2011-10-02 16:00:45
    Temat: Re: Trwałość karty Polbank T-Mobile
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-10-01 17:36, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:

    > "Dąbrowski" 4e871305$0$3490$6...@n...neostrada.pl

    > Ja też nie zdołałem żadnego oderwać. :)

    No i ja intensywnie używam kart płatniczych (z chipem i bez). W zasadzie
    teraz wszędzie, gdzie się da płacę kartami i jakoś nie musiałem
    wymieniać kart z powodu ich zużycia. Ale w portfelu ich nie noszę, tylko
    w takim futerale - osłonce.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/