  • Data: 2008-01-06 23:13:27
    Temat: Re: U kogo konto osobiste ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 22:48, Sierp <s...@n...net> wrote:

    > mhm... no dla mnie to nie za duzy plus

    Mi to odpowiada. Mam odlozone srodki na splate zadluzenia na karcie,
    ale w miedzyczasie troche na mnie pracuja. Naturalnie opisany
    mechanizm dotyczy calosci zadluzenia na karcie - z zakupami wlacznie.
    W skali roku zawsze kilkadziesiat zl do przodu.

    > jeszcze nad jednym sie zastanawiam - czy dla banku to plus,
    > jezeli sie uzywa w ten sposob karty kredytowej?
    > Zastanawiam sie nad tym, bo za jakistam czas minie mi bezplatnosc
    > karty kredytowej, a z tego co czytalem citi czasem przekonuje sie
    > do niepobierania oplat za KK - czy to moze zalezec od obrotow nią
    > wykonywanych?

    Podobno na chwile biezaca zakupy na ponad 200 zl miesiecznie
    wystarczaja - ale nie jest to nic pewnego - jak to w citi. Trzeba
    zagrozic wypowiedzeniem umowy o karte, co czasem moga przyjac.