  • Data: 2003-05-14 01:31:31
    Temat: Re: USA --> $$$ --> PL
    Od: ". przemo ." <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > Cześć,
    >
    > zastanawiam się jakie są sposoby przekazu pieniędzy z US do PL.
    > Interesują mnie metody oficjalne (tzn. nie "w kieszeni kolegi"), poza
    > przelewami bankowymi (podobno mogą trwać tygodnie)

    Nie wiem, na ile to zależy od konkretnych banków, ale w moim
    przypadku pieniądze wysłane z USA jednego dnia około południa
    tamtejszego czasu (czyli 19.00 naszego), są do mojej dyspozycji
    na koncie w mBanku następnego dnia po południu. W razie potrzeby
    można skorzystać też z Western Union - tam przekaz pieniężny jest
    do odebrania po max. godzinie, ale i koszty dużo większe.

    Pozdrawiam,
    Przemo