    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Date: Thu, 31 May 2012 12:03:04 +0200
    <jq73ng$a5n$1@inews.gazeta.pl> <jq74ti$kab$1@inews.gazeta.pl>
    <jq75so$mj2$1@inews.gazeta.pl> <jq76ou$n8p$1@inews.gazeta.pl>
    <jq77oe$rrq$1@inews.gazeta.pl> <jq78d3$lpa$1@inews.gazeta.pl>
    <jq7dte$gsl$1@inews.gazeta.pl>

    sys29 wrote:

    > Tak z ciekawości spojrzałem właśnie na NIKKEI225. W połowie
    > lat 80-tych stał wyżej !!! Ten indeks zapewne doprowadził do
    > rozpaczy wielu zwolenników strategii B&H.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Nigdy nie zakładam, ze ktoś jest głupszy ode mnie. Sądzę, że B&H to byt
    medialny, marketingowy. Nikt o zdrowych zmysłach nie kisiłby straty przez 30
    lat. Ja się osobiście z takimi ludźmi nie spotkałem. "Wystarczy kupić i nic
    nie robić" to gadka akwizytorów funduszy. Scenariusz, który się nigdy nie
    realizuje.
    W każdym razie ja nie znam takiego przypadku.
    Ale nie to miałem na myśli.
    Gospodarka japońska to namacalny przykład do czego państwo jest zdolne w
    gospodarce. Jak może pomóc, jak wydajnie stymuluje, jak ułatwia i zachęca i
    jak wspomaga rozwój i koniunkturę. Efekt tych działań jest taki, ze stoją w
    miejscu i rosną tylko długi.
    Ludzi w Europie to nie zraża.
    !00% czasu w mediach poświęcone jest opisom jak to państwo jest nieudolne.
    Jak ludzie cierpią przez działanie urzędników. O niczym innym się nie
    mówi/pisze. I jakie wnioski?
    Państwo trzeba wzmocnić, a na urzędników zatrudniać aniołów, którzy by
    pracowali za darmo. Typowy przykład powiększania stratnej pozycji. Jak się
    kończy takie działanie? Zamiast uciąć straty i pozostały kapitał przenieść w
    rokujące przedsięwzięcie to traci się dalej kapitał na beznadziejny projekt.
    To musi się skończyć bankructwem. Do tej pory zawsze się kończyło.
    Pomysł by pozbyć się państwa nie jest rozważany ani wypowiadany.