eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKURe: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Date: Wed, 27 Aug 2003 12:25:08 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 47
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187
    Message-ID: <bii0sf$lj3$1@news.onet.pl>
    References: <bihuhn$nui$1@absinth.dialog.net.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.82.161.187
    X-Trace: news.onet.pl 1061979855 22115 195.82.161.187 (27 Aug 2003 10:24:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Aug 2003 10:24:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257089
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "bankier" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:10d5.000005af.3f4c835a@newsgate.onet.pl...

    > ŚWIĘTA PRAWDA. za granicą jest tak , że pracownik który ma do czynienia z
    > finansami jest godziwie wynagradzany aby go 'nie kusiło" - nie chcę z tym
    > dyskutować - taki jest fakt. Tam już dawno stwierdzono, że jedna "afera"
    może
    > spowodować tyle złego dla firmy, że lepiej przeprowadzić przesiew,
    najlepszym
    > dobrze zapłacić i ok - na pewno zmniejsza się wtedy ryzyko wystąpienia
    groźnych
    > sytuacji. U nas w bankach (poza Warszawą prawdopodobnie) jest tak, że w
    ramach
    > cięcia kosztów istnieje jedno kryterium "fachowości" tzw. "poprzeczka
    860zł" -
    > jeśli zgodzisz się pracować za minimum to znaczy że jesteś fachowiec jeśli
    nie
    > to znaczy że się nie nadajesz. A pracownicy z wieloletnim doświadczeniem ,
    > którzy wiedzą JAK DRAŻLIWY I DELIKATNY jest dla każdego temat finansów ,
    są po
    > prostu zwalniani bo argument jak wyżej. Na ich miejsce przychodzą tabuny
    > stażystek i świżo upieczonych fachowców - nie żebym miał coś przeciwko
    > stażystkom (zwłaszcza jak ładne:)))) ale "znaj proporcjum mocium Panie"
    > I tu prawdopodobnie tkwi cały problem z obsługą w Bankach - niskie
    koszty-niska
    > jakość obsługi, niskie wynagrodzenie ( nie pozwalające przeżyć godnie) -
    niska
    > motywacja do pracy,zdobywania wiedzy i dbania o klienta.

    Wiesz, tak czytam Twoje wypowiedzi i jakos nie dostrzegam zadnej afery
    tutaj. Chyba za bardzo dramatyzujesz i probujesz zwalic swoja niewatpliwa
    wine na innych ludzi o zlej woli a najlepiej na bezduszna instytucje.
    Problem tylko w tym, ze nie zostales ani oszukany, ani okradziony, tylko co
    najwyzej Twoje niedoinformowanie sprawilo, ze poniosles koszty, ktorych sie
    nie spodziewales (ale bank o nich informuje w swoich ogolnodostepnych
    regulaminach). Jednakze zeby byc dobrze doinformowanym to lezy tylko i
    wylacznie w Twoim interesie.

    Dla mnie EOT.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1