eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-03 20:18:10
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam ponownie

    > Gdzie dokonano zakupu?

    na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3

    >> ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
    >> rachunku!!!!!!!
    > Z wykrzykników wnioskuję, że coś jest niby nie tak, ale nie za bardzo
    > rozumiem co...

    tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił
    tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej


    >> Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
    >> stronie
    >> inteligo.
    >
    > Rozumiem, że dzień po zaksięgowaniu, right?

    dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później


    >> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    >> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
    >
    > No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa.

    To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf.

    PS
    Znam procedurę z drugiej strony ( posiadam sklepy internetowe z
    płatnosciami online, obsługuję takze klientów z całego swiata i BANK MOZE
    ZAWSZE ANULOWAC TRANSAKCJE JESLI SĄ JAKIES WĄTPLIWOSCI i banki zachodnie
    robią to bez wahania

    pozdrawiam

    RG




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1