eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak
    ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Date: Mon, 3 Apr 2006 22:18:10 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 44
    Message-ID: <e0rvu7$7gd$1@opal.icpnet.pl>
    References: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl> <e0rv3s$iju$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: c161-229.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1144095495 7693 85.221.161.229 (3 Apr 2006 20:18:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Apr 2006 20:18:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382113
    [ ukryj nagłówki ]

    witam ponownie

    > Gdzie dokonano zakupu?

    na jakies stronie internetowej oferującej pliki mp3

    >> ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
    >> rachunku!!!!!!!
    > Z wykrzykników wnioskuję, że coś jest niby nie tak, ale nie za bardzo
    > rozumiem co...

    tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił
    tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej


    >> Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
    >> stronie
    >> inteligo.
    >
    > Rozumiem, że dzień po zaksięgowaniu, right?

    dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później


    >> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    >> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
    >
    > No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa.

    To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf.

    PS
    Znam procedurę z drugiej strony ( posiadam sklepy internetowe z
    płatnosciami online, obsługuję takze klientów z całego swiata i BANK MOZE
    ZAWSZE ANULOWAC TRANSAKCJE JESLI SĄ JAKIES WĄTPLIWOSCI i banki zachodnie
    robią to bez wahania

    pozdrawiam

    RG




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1