eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.elsat.ne
    t.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak
    ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Date: Mon, 03 Apr 2006 22:55:23 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 24
    Message-ID: <e0s23n$j4q$1@news.elsat.net.pl>
    References: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl> <e0rv3s$iju$1@news.elsat.net.pl>
    <e0rvu7$7gd$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1144097719 19610 217.173.163.135 (3 Apr 2006 20:55:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Apr 2006 20:55:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <e0rvu7$7gd$1@opal.icpnet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0614-0, 2006-04-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382117
    [ ukryj nagłówki ]

    mg napisał(a):

    > tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił
    > tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej

    Nie mógł. Transakcja pod którą założono blokadę (pozytywnie
    zautoryzowana) musi być zaksięgowana. Rozstrzygnięcie reklamacji to
    zupełnie inna kwestia.

    > dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później

    Coś mi nadal nie pasuje. Skoro zadzwoniłaś, to z pewnością poinformowano
    Cię, że reklamacje składa się po zaksięgowaniu. Wcześniej nie ma czego
    za bardzo reklamować...

    >>> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    >>> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
    >> No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa.
    >
    > To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf.

    Moment, z treści maila wynika przecież, że powinni załączyć dokumenty
    potwierdzające dokonanie zakupu, a nie skan Twojej reklamacji. Poproś o
    wysłanie poprawnych dokumentów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1