eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Date: Wed, 05 Apr 2006 08:43:29 +0200
    From: Spider <...@...c>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak
    ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    References: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.204.36.9
    Message-ID: <4433670d$3@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1144219405 87.204.36.9 (5 Apr 2006 08:43:25 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 86
    X-Authenticated-User: ekofol.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382304
    [ ukryj nagłówki ]

    mg napisał(a):
    > witam
    >
    > Ktoś użył moich numerów karty inteligo-realizując transakcje zakupu plików
    > mp3.w internecie
    > ( a jak wiadomo każdy sprzedawca w jakimkolwiek sklepie ma możliwość wglądu
    > wszystkich cyfr łacznie z CIV)
    > uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie (
    > oczywiscie była kłódka i https//)
    > Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a
    > nastepnie
    > 101 zł - szybko oprózniłam reszte konta przelewając pieniadze na inne ( i
    > tak obawiając sie takich rzeczy trzymalam tam niezbyt duża kwotę)
    > i natychmiast zablokowałam kartę dzwoniąc pod odpowiedni numer inteligo.
    > ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
    > rachunku!!!!!!!
    > Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
    > stronie
    > inteligo.
    >
    > I co...... .gó ....no.
    >
    > Bank ma 0 ODPOWIEDZIALNOSCI
    >
    > cytaty z korespondencji ( oczywiscie na poczatku pomylili złotówki z usd :))
    >
    >
    > """Szanowna Pani,
    >
    > W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące transakcji na kwotę 32,34 PLN
    > dokonanej dnia 20.02.2006 kartą Inteligo Visa Electron o numerze XXXX XXXX
    > XXXX XXXX informujemy, że wystąpiliśmy do usługodawcy o kopię rachunku, na
    > podstawie którego obciążono Pani rachunek. Otrzymaliśmy dokumenty
    > potwierdzające poprawną realizację transakcji. W związku z powyższym nie
    > mamy możliwości uznania Pani reklamacji za zasadną.
    > W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    > dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
    >
    > Z poważaniem,
    > Monika M...............
    >
    > Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    > Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
    > Wydział Reklamacji """
    >
    >
    > i drugi mail
    >
    >
    > """"Szanowna Pani,
    >
    > W odpowiedzi na Pani wiadomość elektroniczną przekazujemy
    > wyjaśnienie poruszonej w niej kwestii.
    > Informujemy, że w korespondencji przesłanej do Pani w dniu
    > 28.03.2006 została wskazana błędnie waluta reklamowanej transakcji.
    > Serdecznie przepraszamy za zaistniałą nieprawidłowość, informując
    > jednocześnie, że poprawna kwota tej transakcji wynosi 32,34 USD.
    >
    > Ponownie informujemy, że otrzymaliśmy dokumenty potwierdzające
    > zasadność obciążenia Pani rachunku. Dokumenty te zostały przekazane Pani w
    > poprzedniej korespondencji. W związku z powyższym Bank nie ma podstaw do
    > podjęcia dalszych działań w przedmiotowej sprawie.
    >
    > W celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień w związku z przedmiotową
    > transakcją prosimy o kontakt z usługodawcą. Ponadto, jeśli transakcja nie
    > była wykonywana przez Panią, sugerujemy zgłoszenie zaistniałej sytuacji
    > Policji.
    >
    > Z poważaniem
    > Monika M.......................
    >
    > Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    > Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
    > Wydział Reklamacji """""
    >
    >
    > pozdrowienia dla INTELIGO
    >
    > RG

    a jak tak troche z innej beczki
    wlasnie zeby nie miec takich problemow nie mam karty kredytowej i dobrze
    mi z tym ... tak jak nie mam debetu, platformy cyfrowej (szkoda czasu i
    nerwow) i tpsy (wystarczy prepaid gsm i voip)
    do platnosci internetowych uzywam ekarty mbanku
    spid

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1