  • Data: 2007-09-28 23:15:28
    Temat: Re: Ubezpiecznie od niedokonanej platnosci online
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Kto u ciebie w domu robi zakupy? Bo chyba nie ty, jesli uwazasz, ze
    > czytniki w marketach uktywaja gdzies pod kasa.

    Czytniki w marketach sa rozmaite. Sa tez takie wbudowane w kase,
    i nie widac ich od strony klienta.

    > Jasne. Przykryty pampersem ;). A szef marketu dzieli sie zyskami z
    > kasjerem.

    Dziecko drogie, wiesz jak wyglada taki czytnik? Ma wymiary zszywacza
    do papieru. Mozna go bez najmniejszego problemu ukryc w dloni.
    Moze jednorazowo (bez podpinania do komputera) zapamietac tysiace
    sciezek. Przy czym nie wiem czy nie ma mniejszych.

    Koszt, jakbys chcial sam zmontowac, rzedu 100 zl. Moze mniej.

    To nie te czasy gdy czytnik (ok, takze zapisujacy) wygladal jak
    "stacja dyskow do Atari" i wymagal peceta do pracy.
    Wiec daruj sobie gadki o zelaznym wilku bo to naprawde do niczego
    sensownego nie prowadzi, pomijajac moze jakiegos plonka.

    > Masz za duzo czasu? Twoje hobby to chodzenie po sadach, a nadmiar
    > gotowki inwestujesz w wynagrodzenie adwokata, zeby nastepnie odzyskac
    > ja po roku czy dluzej, gdy ostatecznie wygrasz sprawe i dostaniesz
    > zwrot kosztow?

    Zrozum ze owa zlotowka przed tym (przed niczym) nie zabezpiecza. Chcesz
    placic dokladnie za nic? No, moze za lepsze samopoczucie.

    > A jaki jest najgrozniejszy?

    Wlasnie takie, ktore wygladaja jak transakcja z obecnoscia oryginalnej
    karty, najlepiej jeszcze podpisane PINem (z tym ze o to trudniej na KK).
    --
    Krzysztof Halasa