eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUmiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się... › Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
  • Data: 2012-03-15 16:46:32
    Temat: Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek Andrzejewski" a...@4...com

    > jak widzę nie masz problemów z pisaniem, za to z czytaniem - i owszem.
    > Na tym, pozwolisz, zakończę naszą miłą wymianę zdań.

    Już Ci zacytowałem

    bank ma obowiązek zamknięcia konta po upływie 14 dni

    Równie dobrze jakiś inny bank może uznać, że od pewnego
    dnia świadczy dla mnie jakieś płatne usługi -- na przykład
    miauczenie o poranku, za które ja mam płacić zgodnie
    z regulaminem tego banku. :)

    Bank owszem -- może wystawić BTE, ale nie w takiej sytuacji, gdy ma
    w dupie wolę klienta. Ten bank po prostu nie uznał woli mojej matki
    i nadal prowadził to konto.

    Co więcej:

    bank nie wie, dlaczego konta nie zamknął
    bank nie wie, dlaczego konto z onlajnowego zmieniło się na inne
    bank nie wie, od kiedy konto z onlajnowego zmieniło się na inne
    bank nie wie, kiedy wpłynęło wypowiedzenie, choć przyjął
    je w swojej placówce tak zwanej, i to nie była półplacówka
    czy kiosk lub quasi-placówka, ale placówka zwyczajna tak
    zwana, mieszcząca się nie w galerii handlowej, ale w lokalu
    takim, w jakim lokowane są zwykłe banki

    Równie dobrze EB może zażądać pieniędzy od każdego -- skoro
    złamał postanowienia umowy, nie o tę umowę się opiera...

    A jeśli nie o tę, to znaczy, że zawarł umowę jednostronną.
    Równie dobrze mógł ją zawrzeć wobec (bo nie z) każdego.

    A że białostockie uczelnie nie tylko finansistów-przygłupów
    (dla przykładu -- uczenia profesora Szabłowskiego dającego
    dyplomy wyższego wykształcenia dziewczętom w zamian za usługi
    seksualne)
    kształcą, ale i prawników, może tak się przytrafić, że BTE trafi
    na głupiego sędziego czy takąż sędzię, jak kiedyś trafił absurdalny
    pozew administratorów.

    Tamten wyrok (już po uprawomocnieniu) został skasowanay.
    Dobrze by było, gdyby kasowano od razu także takich sędziów.

    Na pewno EB jest dla mnie skasowany na tak zwane zawsze. :)
    (chyba,że pójdzie po rozum do głowy i wyprze się znajomości
    z Tobą, mnie zwróci moje 11 groszy i przeprosi mnie oraz
    moją matkę za zaistniałą sytuację)
    A mieli we mnie dobrego klienta, trzymającego u nich przez
    parę lat około 30 tałzenów. :)

    GównoBank chce ode mnie 130 złotych za swój błąd -- bo to bank nie
    wykonał polecenia, które przyjął na piśmie. Zauważ, że poważne banki
    płacą znacznie więcej za pozyskanie klienta. :)

    -=-

    Być może zresztą EB wiedział o tym, że nie ma szans w sądzie,
    bo jednak to on popełnił błąd, dlatego zaproponował mi wczoraj
    wpłacenie pieniędzy nie na moje konto, ale na konto mojej matki,
    skąd by te pieniądze zagarnął, licząc na to, że wówczas ja bym
    musiał iść do sądu, aby te pieniądze odzyskać i jeśli nawet
    odzyskałbym je, to odzyskałbym je po dłuuuugim czasie. :)
    A dla banku jednak czas to pieniądz. :)

    -=-

    Jakim cudem sąd ma uznać, iż ja jestem winny błędu banku?
    Bank ma zamknąć po 14 dniach -- pisałem o tym wielokrotnie. :)
    Ma obowiązek, którego nie dopełnił.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'