    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Date: Sat, 2 Apr 2011 09:57:02 +0200

    Użytkownik "An" <a...@n...com> napisał w wiadomości
    news:in4p26$m2l$1@news.onet.pl...
    > Odradzam z całych sił to gówno kokos.pl. Spółka Bluemedia mami na każdym
    > kroku, kantuje i łamie prawo.

    Ja też odradzam, tym nie mniej uważam, że podniesione przez Ciebie
    argumenty są niepoważne.

    > - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa przez
    > Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne zachowania w
    > kwestii przetrzymywania płatności, itp;

    Jeśli firma łamie prawo, to po prostu należy złożyć stosowne zawiadomienie,
    a nie pisać o tym bez szczegółów na publicznym portalu, bo to niepoważne.

    > - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
    > ogólniki;

    Spółka ma pewnie wielu klientów i nie ma obowiązku odpowiadania rzeczowo na
    każdą wiadomość. To kwestia polityki firmy. Spórbuj uzyskać jako osoba
    prywatna sensowną odpowiedź od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich masowych
    serwisów. kokos.pl nie jest tu żadnym wyjątkiem.

    > - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
    > wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;

    Bo celem spółki jest zarabianie, a nie wdawanie się w spory pomiędzy
    użytkownikami.

    I już generalnie. Podniesione przez Ciebie zarzuty świadczą o braku
    zrozumienia idei działania tego typu portali. Jak pójdziesz na plac targowy
    i sprzedawca sprzeda Ci nieświerze jarzyny, to będziesz pisał pisma do
    administratora placu? Będziesz domagał się od neigo interwencji? Rzeczowych
    odpowiedzi? Mma nadzieję, że nie. Podobnie jest z kokos.pl. Oni jedynie
    udostępniają usługę utrzymania portalu. Na zasadach, jakie akceptują
    użytkownicy.

    > Szlag mnie dzisiaj trafił, gdy zobaczyłem, że jeden PB, który spłacił z
    > opóźnieniem pożyczkę zapłacił ok. 4 złotych odsetek karnych do podziału
    > dla kilkudziesięciu pożyczkodawców za to operator (Bluemedia) dla siebie
    > naliczył mu różnych gównianych opłat na ponad dzięsięc razy tyle.
    >
    > W skrócie: Ty naiwny pożyczkodawco ryzykuj kasę, oni będą na niej
    > zarabiać na prowizjach i innych opłatach.

    Ale przecież nie ma obowiazku korzystania z ich usług.

    > Jeszcze jesteście mało wkurwieni? To wyobraźcie sobie, że te pajace z
    > Bluemedia z waszych podatków dostali dofinansowanie na działalność
    > lichwiarską - kaska.pl.

    I co z tego wynika?

    > Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
    > patykiem.

    I tu racja. No bo na zdrowy rozsądek, to z góry wiadomo, że jeśli ktoś tam
    trafia, by pożyczyć poieniądze na tak wysoką prowizję, to pewnie ma kłopoty
    finansowe. A jak ma kłopoty finansowe, to pewnie może mieć problem ze
    spłatą pożyczki.