eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUnikajcie tego g*wna kokos.plRe: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
  • Data: 2011-04-02 09:27:54
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: An <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 02.04.2011 09:57, Robert Tomasik wrote:
    > Ja też odradzam, tym nie mniej uważam, że podniesione przez Ciebie
    > argumenty są niepoważne.

    Niżej wskazałem, że wyrywkowo znasz zagadnienie i ta ocena jest po
    prostu nieuprawniona.


    >> - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa
    >> przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
    >> zachowania w kwestii przetrzymywania płatności, itp;
    > Jeśli firma łamie prawo, to po prostu należy złożyć stosowne
    > zawiadomienie, a nie pisać o tym bez szczegółów na publicznym portalu,
    > bo to niepoważne.

    Czyżbyś wykluczał presję społeczną jako skuteczny instrument? W wolny
    rynek także nie wierzysz?


    >> - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
    >> ogólniki;
    > Spółka ma pewnie wielu klientów i nie ma obowiązku odpowiadania rzeczowo
    > na każdą wiadomość. To kwestia polityki firmy. Spórbuj uzyskać jako
    > osoba prywatna sensowną odpowiedź od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich
    > masowych serwisów. kokos.pl nie jest tu żadnym wyjątkiem.

    Owszem, masz rację. Jednak serwis był i jest pełen górnolotnych frazesów
    o szczytnej idei współpracy ludzi, którą BM po prostu blokuje swoim
    modelem biznesowym. Kokos o wiele bardziej łączy strony umowy niż
    Allegro, bo jest jedynym kanałem kontaktu i jedynym kanałem realizacji
    umów. Więc nie może zlewać użytkowników tak samo jak Allegro.


    >> - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
    >> wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;
    > Bo celem spółki jest zarabianie, a nie wdawanie się w spory pomiędzy
    > użytkownikami.

    To nie jest spór między użytkownikami!

    Niniejszy wątek m.in. wskazuje, że BM próbuje z każdej kwestii urobić
    spór między userami a sama stanąć z boku. Wskazałem m.in. kwestie
    monitów, które inicjuje jeden user, dostaje i opłaca drugi user a kasę
    czerpie BM. To świadoma polityka firmy antagonizacji stron umowy.



    > Ale przecież nie ma obowiazku korzystania z ich usług.

    Otóż to. Właśnie sam rezygnuję. Ze względu na charakter potrwa to dłużej
    i przedstawiam innym argumenty, by się zastanowili.



    >> Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
    >> patykiem.
    > I tu racja. No bo na zdrowy rozsądek, to z góry wiadomo, że jeśli ktoś
    > tam trafia, by pożyczyć poieniądze na tak wysoką prowizję, to pewnie ma
    > kłopoty finansowe. A jak ma kłopoty finansowe, to pewnie może mieć
    > problem ze spłatą pożyczki.

    Nie masz racji. Taki charakter "serwisu wysokich odsetek i ryzyka"
    pojawił się dopiero z biegiem czasu i teraz właśnie Twoje argumenty mają
    sens. Przed laty serwis pełen był frazesów nt. górnolotnych idei...
    Przed ich powielaniem i wiarą w nie właśnie przestrzegam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1