-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: An <a...@n...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
Date: Sat, 02 Apr 2011 11:27:54 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 67
Message-ID: <in6q6q$jkn$1@news.onet.pl>
References: <in4p26$m2l$1@news.onet.pl> <in6l4k$7be$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: r.escom.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1301736474 20119 87.204.10.10 (2 Apr 2011 09:27:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Apr 2011 09:27:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
Thunderbird/3.1.8
In-Reply-To: <in6l4k$7be$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550005
[ ukryj nagłówki ]On 02.04.2011 09:57, Robert Tomasik wrote:
> Ja też odradzam, tym nie mniej uważam, że podniesione przez Ciebie
> argumenty są niepoważne.
Niżej wskazałem, że wyrywkowo znasz zagadnienie i ta ocena jest po
prostu nieuprawniona.
>> - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa
>> przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
>> zachowania w kwestii przetrzymywania płatności, itp;
> Jeśli firma łamie prawo, to po prostu należy złożyć stosowne
> zawiadomienie, a nie pisać o tym bez szczegółów na publicznym portalu,
> bo to niepoważne.
Czyżbyś wykluczał presję społeczną jako skuteczny instrument? W wolny
rynek także nie wierzysz?
>> - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
>> ogólniki;
> Spółka ma pewnie wielu klientów i nie ma obowiązku odpowiadania rzeczowo
> na każdą wiadomość. To kwestia polityki firmy. Spórbuj uzyskać jako
> osoba prywatna sensowną odpowiedź od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich
> masowych serwisów. kokos.pl nie jest tu żadnym wyjątkiem.
Owszem, masz rację. Jednak serwis był i jest pełen górnolotnych frazesów
o szczytnej idei współpracy ludzi, którą BM po prostu blokuje swoim
modelem biznesowym. Kokos o wiele bardziej łączy strony umowy niż
Allegro, bo jest jedynym kanałem kontaktu i jedynym kanałem realizacji
umów. Więc nie może zlewać użytkowników tak samo jak Allegro.
>> - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
>> wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;
> Bo celem spółki jest zarabianie, a nie wdawanie się w spory pomiędzy
> użytkownikami.
To nie jest spór między użytkownikami!
Niniejszy wątek m.in. wskazuje, że BM próbuje z każdej kwestii urobić
spór między userami a sama stanąć z boku. Wskazałem m.in. kwestie
monitów, które inicjuje jeden user, dostaje i opłaca drugi user a kasę
czerpie BM. To świadoma polityka firmy antagonizacji stron umowy.
> Ale przecież nie ma obowiazku korzystania z ich usług.
Otóż to. Właśnie sam rezygnuję. Ze względu na charakter potrwa to dłużej
i przedstawiam innym argumenty, by się zastanowili.
>> Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
>> patykiem.
> I tu racja. No bo na zdrowy rozsądek, to z góry wiadomo, że jeśli ktoś
> tam trafia, by pożyczyć poieniądze na tak wysoką prowizję, to pewnie ma
> kłopoty finansowe. A jak ma kłopoty finansowe, to pewnie może mieć
> problem ze spłatą pożyczki.
Nie masz racji. Taki charakter "serwisu wysokich odsetek i ryzyka"
pojawił się dopiero z biegiem czasu i teraz właśnie Twoje argumenty mają
sens. Przed laty serwis pełen był frazesów nt. górnolotnych idei...
Przed ich powielaniem i wiarą w nie właśnie przestrzegam.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.11 09:31 An
- 02.04.11 09:37 An
- 02.04.11 09:51 mvoicem
- 03.04.11 09:08 Robert Tomasik
- 04.04.11 01:35 pmlb
- 04.04.11 06:22 Marx
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości