    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Universal
    Date: Thu, 28 Jan 2010 04:19:35 +0000

    W kwestii formalnej: z egzegezy mojego wlasnego zdania wynika, ze ja
    oskarzam
    komuchow o szaber a nie spoleczenstwo. Wlosow siwych juz sporo na mojej
    glowiznie mam,
    przyznam sie tez nieskromnie mlodzi koledzy, ze ja za to byscie dzis
    byli wolni nieco w PRLu
    sie przesiedzialem i co nieco wlazlem moim bylym towarzyszom za skore.
    Kazdy moze sie o tym
    przekonac skoro mam wlasna kartoteke w IPN w W-wie.

    Z drugiej strony, nie zalapalem sie na zadne blaszki i apanaze w III RP,
    nic sobie nie nakradlem a medal czlonka zalozyciela
    bydgoskiej Solidarnosci Jasiu Rulewski obiecal ale nie dal. Wiec mam
    prawo dzis pisac co mi sie podoba,
    nie musze byc niczyim lizydupa.

    Aha, ten wujek 14-letniej panienki, ktorej cycuszki calowalem po raz
    pierwszy w mym zyciu, nazywal sie
    Dariusz Przywieczerski, o ile sie nie myle. Typowy polski komuch, tzn
    zaden ideowiec. Szybko zmienil
    piosenke gdy sie zmienily czasy, zagrabial k'sobie ile sie dalo i innym
    komuchom tez to ulatwial.
    Rzecz w tym, ze komuch ktory sie nakradl to zadowolony komuch. Taki co
    nie bedzie ludzi mordowal.
    Wiecie ile ludzi zginelo w przewrocie rumunskim? Czytam w The Times, ze
    1,100 osob.
    W Polsce zmiana systemu w 1989r dokonala sie bezkrwawo.

    W Polsce lat temu zaledwie 20-scia mogl powstac nowy Meksyk.
    Rozkwitaly mafie wszelakieg rodzaju.
    Krecili sie Nasi, oblizujac sie na KGHM oraz inne istotne walory. Taki
    Universal nie mial zadnej wartosci
    w nowym systemie, przeciez jego zadaniem statutowym bylo posredniczyc w
    handlu miedzy totalitarnym
    panstwem a wolna gospodarka Zachodu. Dzisiaj juz wspomniany wyzej KGHM
    nie potrzebuje Przywieczerskich
    ani jakiegos Zyda w Londynie po to by sprzedac Chinczykom swoj produkt.
    Sam pojdzie na gielde i to sobie zalatwi
    uczciwie i po rynkowej cenie.

    Mysle, ze uwlaszczone komuszki dostaly od mlodej III RP wiano na nowe
    zycie. Oplacilo sie je dac.
    Jedni juz je przezarli, inni stworzyli podwaliny finansowe dla
    nastepnych rodziny pokolen. Ot, zycie.

    fatso