    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Universal
    Date: Thu, 28 Jan 2010 19:28:13 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > zauwaz drogi kolego, ze jest taki kraj co sie Burma nazywa.
    > Walesa + Mazowiecki na spolke z Jaruzelem i Rakowskim nawolywali kiedys
    > pieknie
    > do okraglego stolu miedzy junta i opozycja birmanska. Nie wyszlo. Dlaczego?
    > Po prostu zbyt wiele krwi przelanej, zbyt wielka przepasc dzieli dzis
    > katow i torturowanych.
    > Oprawcy nie oddadza wladzy chyba zeby im ja przemoca wydrzec z reki. Oni
    > wiedza, ze beda
    > sami zamiast lisci wisiec na drzewie bo dla nich nie bedzie litosci. W
    > wyniku mamy sytuacje patowa,
> [...]

    Piszesz, że masz sporo siwych włosów - już z tego powodu powinieneś
    wiedzieć, że historia się powtarza. A jeżeli nie wiesz to odsyłam do wykresu
    Wig-u 20. Fałszywe wybicie to zawsze duży ruch w drugą stronę.
    Propagujesz gazetowo wyborczy punkt widzenia mniejszego zła. Ja uważam, że
    jeżeli była zbrodnia, to musi być kara. Jeżeli zbrodnia kończy się nagrodą
    to czego oczekiwać teraz od naszych polityków? Oni wiedzą, że za swoją
    nikczemność zostaną nagrodzeni, wszak historia się powtarza.
    Może warto było wyzwolić te jaskiniowe instynkty wtedy?
    Tak więc proszę cię, nie mieszaj zaglądającej tu czasem młodzieży w głowach.

    pozdrawiam
    kc