eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumenckaRe: Upadlosc konsumencka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Upadlosc konsumencka
    Date: Fri, 2 Jan 2009 23:33:50 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 79
    Sender: t...@t...domek
    Message-ID: <u...@o...org.pl>
    References: <o...@4...com>
    <gjdmem$8ue$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjdqcv$gr3$1@news.interia.pl>
    <gjf62m$p4q$1@news.dialog.net.pl>
    <gjfg8v$2fj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gjg0ln$d2k$1@news.interia.pl>
    <gjgbsd$f1o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@m...localdomain> <1...@o...org.pl>
    <gjj7do$e2f$1@news3.onet> <m...@m...localdomain>
    <gjktl4$mmd$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gjl99j$5tu$1@news.interia.pl>
    <1...@o...org.pl> <gjls2l$vh$1@news.interia.pl>
    <e...@o...org.pl> <gjlv3a$uk9$1@news.dialog.net.pl>
    <z...@o...org.pl> <gjm1d3$uf$1@news.dialog.net.pl>
    <6...@o...org.pl> <gjm3s4$39k$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1230935507 10947 195.150.76.184 (2 Jan 2009 22:31:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jan 2009 22:31:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468261
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 23:14:44 +0100, Szymon napisał(a):

    >> A po co standaryzacja egzaminu? Komu potrzebna?
    >
    > Nie da się inaczej przeprowadzić ogólnopolskiego egzaminu bez standaryzacji.
    > Po prostu nauczyciel nie wiedziałby czego nauczać, a uczeń co winien umieć.

    Ach, nie wiedziałby. Powiedz mi, kto mówi producentowi co i w jakiej ilości
    ma produkować? Toż on sam nie może wiedzieć.
    Uczeń ma potrafić (nie wiedzieć) to, co mu będzie potrzebne na dalszym
    etapie kariery. Tak samo jak klient w sklepie wie, co chce kupić. Powiedz,
    kto określa standardy tego, co się w sklepie ma znajdować?


    >> Niepotrzebnie. Po cholerę program, skoro wystarczy ustandaryzować egzamin?
    >
    > Egzamin już jest przeprowadzany w oparciu o standardy. Ale program jest
    > częścią nieco szerszą. Jak podzbiór i zbiór. Każdy standard jest w
    > programie, ale nie wszystkie treści programowe są w standardach
    > egzaminacyjnych.

    No i? Po co program jeden dla wszystkich?

    > Nic podobnego. Właśnie "wykorzystanie wiedzy w praktyce" to istotna część
    > egzaminu już po SP. Jeszcze raz przejrzyj. Może jakiś klucz odpowiedzi -
    > będzie łatwiej niz "gołe" standardy.

    LOL. Klucz odpowiedzi, który premiuje napisanie tego, co ma się myśleć i
    zeruje myślenie pozakluczowe. Wybacz, ja przeglądam corocznie i sie dziwie,
    że ludzie jeszcze pisać potrafią.

    > Możliwe. Aczkolwiek w przypadku egzaminów ważniejsza jest skala staninowa
    > oraz EWD. Średnią sobie dzieci w dolnych klasach SP liczą, mediana nie jest
    > im obca, bo to wartość z egzaminów, którą się prezentuje także rodzicom,
    > średnia ważona jest w WSO i PSO najczęściej. Zatem widzisz jakie mamy
    > społeczeństwo.

    Widze - takie, jak szkołę i cały system, który jest do bani, gdyż jest
    urzędniczo-państwowy.
    Szkoła prywatna musi nauczyć dzieci tego, co jest potrzebne. Nie tego, co
    urzednik wymyśli, że jest potrzebne, a tego, co jest realnie potrzebne.

    >> Arytmetyka to część matematyki. Ergo - arytmetyka nei jest matematyką,
    >> jest
    >> podzbiorem.
    >
    > Koncepcja ciekawa... znaczy w matematyce można zupełnie pominąć dodawania
    > czy mnożenie, bo to taka... matematyka... nie-matematyka.
    > Hmm... To ile jest cukru w cukrze panie Płaszczyca? :-)))

    Jak już wspomniałem, z logiką i matematyką (tutaj: zbiory) jesteś na
    bakier. Jeśli A jest podzbiorem B, to A nie jest B. To tak, jakbyś
    powiedział, że koło jest samochodem, bo przecież jest częscią samochodu.

    > Czyli może spróbuj jeszcze raz się wysłowić i napisać co konkretnie miałeś
    > na myśli. Uściślij, bo posługujesz się nomenklaturą trochę Ci jednak obcą i
    > stąd problemy.

    Raczej - posługuje się pojęciami z dziedziny Ci obcej (matematyka) i stąd
    problemy.

    >>> Bardzo dobry, merytoryczny, argument. Nawiasem mówiąc argumentacja to tez
    >>
    >> Bardzo dobry, bo dalsze Twoje tezy zbudowane zostały na fałszywym
    >> twierdzeniu, a gdybyś znał podstawy logiki, to bys wiedział, że z fałszu
    >> prawda nei wynika...
    >
    > A w którym momencie podałem nieprawdę?

    W momencie stwierdzenia, że arytmetyka jest matematyką.



    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1