  • Data: 2009-11-20 11:34:51
    Temat: Re: Ustawa hazardowa , a tajemnica bankowa.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:he5tie$v8g$...@n...task.gda.pl...

    > "Najśmieszniejsze" jest to, że nikt już dawno nie wziął tak ludzi za
    > pysk jak liberalna z nazwy PO. Jeszcze dwie kadencje i nawet częstotliwość
    > oddawania stolca przez obywatela będzie monitorowana przez spec służby.

    To chyba nie tylko oni, to jest taki ogólnoeuropejski trend. Nie tylko
    zresztą europejski, bo nie pomijamy przecież naturalnie Wielkiego Obrońcy
    Świata.

    Jakkolwiek by to śmiesznie nie brzmiało, naprawdę wydaje się, że jest to
    kolejnym zwiastunem końca dominacji cywilizacji białej rasy. Po prostu w
    długim dystansie czasowym prawie nikt mądry nie będzie chciał tu być.
    Zostaną nieudacznicy i beneficjenci "aparatu przemocy". Do tego obrazu nie
    pasuje mi tylko Skandynawia, mam wrażenie, że oni dadzą sobie jakoś radę.