eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-MobileRe: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Date: Sat, 05 Jul 2014 01:36:24 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <lp7dpp$fb5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net> <lokt3l$v4d$1@node2.news.atman.pl>
    <lolrk7$h2p$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <loltbq$2817$1@adenine.netfront.net>
    <53aeb25e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lomo3t$3o6$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <53afbcdf$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <loprua$vj9$1@node2.news.atman.pl>
    <53b07b4d$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <losloe$su1$1@node1.news.atman.pl>
    <53b2e82f$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp1c87$h1l$1@node2.news.atman.pl>
    <53b44735$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3u1j$k0v$1@node1.news.atman.pl>
    <53b5a927$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp4nne$fvj$1@node1.news.atman.pl> <lp5gph$qai$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-219-158.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1404516985 15717 89.73.219.158 (4 Jul 2014 23:36:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jul 2014 23:36:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603743
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.07.2014 10:36, MK pisze:

    > 4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
    > nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
    > przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia

    No moja reklamacja w temacie tego cudownie objawionego ubezpieczenia
    cały czas wisi i właśnie dzisiaj przysłali lista: "że w celu zakończenia
    postępowania reklamacyjnego banku musi podjąć dodatkowe czynności
    wyjaśniające" i że jednocześnie informują, że jak coś, to przedstawią mi
    stanowisko banku maksymalnie do 27 sierpnia 2014 r. i ani dnia dłużej a
    z miesiąc temu dzwoniłem i składałem reklamację jak nie lepiej.
    Karta jak i cały bank ewidentnie do odstrzału a takie były narzekania na
    wyższą kulturę ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1