-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: xbartx <b...@h...net>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Date: Sat, 05 Jul 2014 01:36:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <lp7dpp$fb5$1@node1.news.atman.pl>
References: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net> <lokt3l$v4d$1@node2.news.atman.pl>
<lolrk7$h2p$1@sunflower.man.poznan.pl>
<loltbq$2817$1@adenine.netfront.net>
<53aeb25e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<lomo3t$3o6$1@sunflower.man.poznan.pl>
<53afbcdf$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<loprua$vj9$1@node2.news.atman.pl>
<53b07b4d$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
<losloe$su1$1@node1.news.atman.pl>
<53b2e82f$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
<lp1c87$h1l$1@node2.news.atman.pl>
<53b44735$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<lp3u1j$k0v$1@node1.news.atman.pl>
<53b5a927$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lp4nne$fvj$1@node1.news.atman.pl> <lp5gph$qai$1@sunflower.man.poznan.pl>
<lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-219-158.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1404516985 15717 89.73.219.158 (4 Jul 2014 23:36:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jul 2014 23:36:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603743
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.07.2014 10:36, MK pisze:
> 4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
> nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
> przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia
No moja reklamacja w temacie tego cudownie objawionego ubezpieczenia
cały czas wisi i właśnie dzisiaj przysłali lista: "że w celu zakończenia
postępowania reklamacyjnego banku musi podjąć dodatkowe czynności
wyjaśniające" i że jednocześnie informują, że jak coś, to przedstawią mi
stanowisko banku maksymalnie do 27 sierpnia 2014 r. i ani dnia dłużej a
z miesiąc temu dzwoniłem i składałem reklamację jak nie lepiej.
Karta jak i cały bank ewidentnie do odstrzału a takie były narzekania na
wyższą kulturę ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.14 10:15 PP
- 05.07.14 11:16 darnok
- 05.07.14 11:27 Sierp
- 05.07.14 11:39 MK
- 05.07.14 17:43 Pete
- 05.07.14 17:46 Pete
- 05.07.14 17:48 Pete
- 05.07.14 19:03 xbartx
- 05.07.14 19:45 Slavekk
- 05.07.14 19:53 mm
- 05.07.14 19:55 Slavekk
- 05.07.14 20:14 xbartx
- 06.07.14 16:46 Sierp
- 06.07.14 16:52 Sierp
- 06.07.14 17:19 Imka
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...