  • Data: 2014-07-12 14:32:18
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 09:24, Raff pisze:
    > Czegoś nie rozumiem. To ubezpieczenie to od dawna jest, ale... jeśli
    > przy podpisywaniu umowy nie było zgody na ubezpieczenie, to bank nie
    > mógł nagle uznać, że ubezpieczenie ma być. Zmiana TOiP nie ma nic do
    > rzeczy. Sprawdź umowę o kartę - jeśli tam nie ma nic o zgodzie na
    > objęcie ubezpieczeniem to niech się Raiffeisen wypcha i zwraca kasę.

    Umowa nie zawiera informacji, czy klient zawarł ubezpieczenie. Kluczowe
    jest:
    "Zgoda na objęcie ubezpieczeniem była wyrażona przez Pana we wniosku o
    kartę kredytową."

    Czyli albo RP się dokopał do wniosku klienta albo ściemnia.

    Ja np trzymam raczej takie papiery i o ile umowę o KK mam, to już
    wniosku nie posiadam.
    Sam jestem ciekaw, co zaznaczyłem w momencie wypełniania wniosku a co
    jest tam teraz :/

    --
    Pete