eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na BGŻ BNP Paribas!Re: Uwaga na BGŻ BNP Paribas!
  • Data: 2015-09-14 16:20:15
    Temat: Re: Uwaga na BGŻ BNP Paribas!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz B." napisał w wiadomości
    >Robiłem przelew na rachunek żony. Kiedy po kilku dniach zapytałem czy
    >pieniądze są już na koncie, okazało się, że nic nie przyszło. Po
    >analizie sytuacji, okazało się, że przelew zrobiłem na rachunek w
    >BGŻ, który żona zamykała rok temu, a ja zapomniałem usunąć go z listy
    >zaufanych odbiorców na stronie mojej bankowości internetowej. Po
    >chwili konsternacji (dlaczego pieniądze nie wróciły na konto z
    >którego był robiony przelew?), próbujemy zalogować się na zamknięte
    >konto w BGŻ - okazuje się, że rachunek jest cały czas aktywny!
    >Ale to jeszcze nic. Okazało się, że na koncie jest debet - ponieważ
    >bank pobierał comiesięczna opłatę za kartę debetową. Kartę, która
    >była zdana w banku przy zamykaniu konta!

    Tak nawiasem mowiac, to w niektorych bankach tego zdawania nie ma.
    I bardzo slusznie ... a moze nie ?
    Jakby tak godzine zdania zapisali, to mozna by dochodzic kto winny
    ewentualnym transakcjom, ale jesli nie zapisza ?

    Nozyczki i protokol zniszczenia z podpisami ?


    >Jakby jeszcze tego brakowało, to w marcu b.r. została naliczona
    >podwójna opłata za kartę: "Opłata z tytułu obsługi karty MasterCard
    >(łącznie za 2 oper. w m-cu MARZEC)". Wtf?!?

    kredytowa ? Pisales o debetowej, ale kredytowe maja oplate roczna.

    >Następnego dnia w banku, przy reklamacji, pani w okienku prosi o
    >potwierdzenie zamknięcia. Żona nic takiego przy zamykaniu nie
    >otrzymała! Miała jedynie kwitek z kasy, który otrzymała regulując
    >należności wobec banku przy zamykaniu.
    >Reklamacja poszła dalej, po jakimś czasie dostaliśmy pisemną
    >odpowiedź z banku, że wobec braku dyspozycji zamknięcia konta
    >reklamacja nie zostanie uznana. I, że liczą na dalszą udaną
    >współpracę :)

    No ba, moze sie kiedys znowu pomylisz, i znow 100zl uda sie zarobic
    :-)

    Ale ... powyzsza odpowiedz to jedno, a drugie:
    -zona niech dobrze papiery sprawdzi - moze jednak jej cos wydali,
    -ta tajemnicza oplata z marca - niech wyjasnia o co chodzi, na pismie.
    -co z karta ? Jesli uniewazniona, to za co oplata ?
    -poszperac w systemie - status karty, wznowienie, oplata za konto -
    wszystko co moze swiadczyc o zamknieciu

    >Ostatecznie straciłem 108 zł. Dobrze, że sprawa przypadkowo wyszła
    >teraz niż później, co by było gdyby za 10 lat przyszło wezwanie do
    >zapłaty za wraz z odsetkami!?

    No wlasnie - odsetki. Powinni naliczac od debetu. Nie naliczali, bo ?
    Choc jak im sie przypomni, to nalicza :-)

    Zamkneliscie konto ponownie ? Bo moze przy zamykaniu system cos
    baknie, ze nie mozna zamknac, bo juz zamkniete.

    No coz - pierwszy nie jestes, niejeden sie tak przejechal.
    Ja sie w koncu musze zmobilizowac, bo wisi mi takie nie calkiem
    zamkniete konto w CA i bank od roku nic nie robi :-)

    Ale tak prawde mowiac ... robia te banki rozne ambitne interfejsy,
    kolorowe, nagradzane, a jakos zaden nie pomysli, ze przydalaby sie np
    blokada odbiorcy.
    Niech zostanie wpis, zebym sie za rok nie musial domyslac, ze to
    wplata na konto zony, ale status zmienic na zablokowany, zeby wyslac
    przelewu omylkowo sie nie dalo.
    I/ewentualnie zmiana nazwy skroconej/indeksu tez by sie przydala ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1