  • Data: 2004-05-27 16:16:56
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A pardon! No ale "przelewy zeszłoroczne" to juz trochę dawno temu były, a
    > okres wypowiedzenia umowy to zdaje sie 30 dni. Nie miałes czasu wysłać jak
    > rozumiem ;-)))) ?

    Ale dlaczego upierasz sie, ze kazdy niezadowolony klient musi od razu
    wysylac ? Nie wolno byc niezadowlonym klientem i trwac w niezadowoloeniu ?
    Poza tym, mnostwo radosci jest z tego rachunko co chwila.... jak nie czarny
    poniedzialek, to wprowadzenie oplat za przelewy :))))

    > No chyba nie, skoro nadal wiąże Cię z nimi umowa, a na dodatek czujesz się
    > obowiązku pisac o mSyfie?

    Umowa i lokata antybelkowa :) (i SFI, dodam skrycie).
    Natomiast co do obowiazku... uwazam, ze uzywanie zwrotu ' w obowiazku' jest
    dalece niewlasciwe...

    MAd Hat
    ter