  • Data: 2004-05-27 16:26:06
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego upierasz sie, ze kazdy niezadowolony klient musi od razu
    > wysylac ? Nie wolno byc niezadowlonym klientem i trwac w niezadowoloeniu ?

    No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór jest
    prosty. Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek umową z
    firmą, którą uważam za syf.

    > Umowa i lokata antybelkowa :)

    Lokata może sobie leżec bez żadnej ingerecji z Twojej strony.

    > (i SFI, dodam skrycie).

    No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne! Przecież
    jest tyle "korzystniejszych" ofert na rynku ;-))))) !

    > Natomiast co do obowiazku... uwazam, ze uzywanie zwrotu ' w obowiazku'
    jest
    > dalece niewlasciwe...

    Jakoś nie mogę zrozumieć braku konsekwencji. Wieszanie psów na firmie i
    jednocześnie trzymanie tam pieniędzy mając do wyboru konkurencję.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn