  • Data: 2003-04-12 15:44:47
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - pół roku po oddaniu karty i zlikwidowaniu konta, do którego karta jest
    > przypisana
    > bank przyjął transakcję na tą kartę, zaksięgował ją, i przysłał mi wyciąg!!!

    Bank nie może nie przyjąć rozliczenia finansowego. Jednakże w Twoim przypadku
    powinien prawie z automatu nie księgować Ci tego na rachunku tylko wysłać
    chargeback do transakcji (podstawą jest data transakcji po okresie
    zastrzeżenia karty).
    Winą PEKAO jest zaksięgowanie tego na Twoim (zamkniętym) rachunku. No cóż nie
    wszystkie systemy są idealne.

    Tomasz