  • Data: 2009-04-27 17:09:40
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt4n4j$pf2$1@news.interia.pl...
    > "Błażej" news:gt4ms6$es1$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Błażeju!
    > Poważnie jest to tak proste jak opisujesz? :)
    >
    > PS. Rozumiem, że nie będą mi w placówce robili żadnych problemów z
    > rezygnacji karty pomimo tego, że jej okres "darmowości" jeszcze mi się nie
    > skończył.
    >
    > PS2. Dostaję w placówce jakiś świstek potwierdzający rezygnację z karty?
    > Jeżeli nie to po jakim czasie karta przestaje być widoczna w systemie?

    Witam!
    Nie wiem czy tak jest, ponieważ kartę VE otrzymałem (chyba obowiązkowo) z
    pakietem e getin. Jutro idę do placówki i też mam zamiar zrezygnować z tej
    karty. Poprzednio była konieczność wykonania bezgotówkowych operacji za 100
    zł. Usługi internetowe rzekomo teraz przypisywane tej płaskiej karcie to
    fikcja. Już próbowałem płacić płaskimi kartami z aktywacją internetową za
    hotel i nigdy się nie udało. Za granicą, gdy ktoś widzi taką płaską kartę,
    to nawet nie chce jej włożyć do terminala.

    Pozdrawiam

    Waldek