  • Data: 2003-10-23 13:43:31
    Temat: Re: VISA,BZWBK i prowizja 3%
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pablo"

    > Ale co ma tutaj obowiazek ustawowy (tak rzeczywiscie mowi ustawa?) do
    > marketingowego baka wypuszczonego przez BZWBK? Dla kart MC nie ma prowizji
    > za waluty inne niz EUR, a dla VISY jest dla walut innych niz USD. Przeciez
    > wiekszosc rodakow podrozuje po Europie. Logiczna tego konsekwencja powinien
    > byc przeplyw klientow z systemu VISA do MC.

    - ten bąk chyba faktycznie nie ma nic wspólnego z ustawą i chcą nowej prowizji
    3%
    - "przypadkiem" to samo wydedukowałem i właśnie 3 tyg. temu zgłosiłem
    chęć NIEWZNAWIANIA KK VC - fajnie się to odbywało ponieważ
    w grudniu kończy mi się rok KK i poprosiłem o nieodnawianie umowy żeby
    kolejnej rocznej składki nie ściągali A TAKIEGO WARIANTU NIE MA NA DRUKU
    w joko przyczynę podałem nową usawę (i datę 12 X) oraz przejście na lepszy
    dla mnie produkt KK MC (przewidzieli ze moze to być lepszy produkt innego
    banku ale swojego banku nie przewidzieli)
    *** blad ***