  • Data: 2003-10-23 19:18:35
    Temat: Re: VISA,BZWBK i prowizja 3%
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

> [...]

    Innych banków też.

    > BZ WBK i MutliBanku, tylko ze w jego przypadku karty przeliczane sa przez
    > euro (chociaz to Visa)

    Oj, AMRA...
    Myślę, że dotyczy to znakomitej większości banków, a na dodatek nie tylko kart
    VISA, ale też MC. Bzwbk i multi jako jedyne (na razie?) przyznają się do tego.
    Przecież to nie jest żadna nowa prowizja tylko ona została dopiero teraz
    ujawniona - tzw. optional issuer fee. Więc nie piszcie, ze dotyczy to tylko
    bzwbk czy multi, bo dotyczy to większości banków.
    Czas pokaże, czy inni się też ujawnią, względnie zadeklarują, ze nie beda
    pobierać tej prowizji (a łatwo to sprawdzić)....

    --
    Witek