  • Data: 2003-10-24 07:18:54
    Temat: Re: VISA,BZWBK i prowizja 3%
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > P.S. Multi zadeklarowal sie, ze bierze 2% - czyli lepszy od BZ WBK :)

    Ja jeszcze dodam, że jak zakładałem sobie ROR w ówczesnym BDK, to
    kobieta zza lady powiedziała mi, że do ichniej VC przy transakcjach
    zagranicznych jest stosowana prowizja ok. 2%, "za przeliczenie walut,
    ale kursy Visy są bardzo korzystne" AFAIR. Oficjalnie w TOiP oczywiście
    nic nie było na ten temat.

    A tej Visy i tak sobie nie "wyrobiłem", bo: trzeba było czekać 6 miechów
    od założenia konta, była debetowa z limitem równym miesięcznym wpływów
    (łaskawie powiększanym okazjonalnie w ramach "usługi Bonus"), kosztowała
    70 PLN, prowizja w obcych bankomatach wynosiła 3% + 5 PLN, a we własnych
    nie była obsługiwana bo były oflajnowe (uff, tyle "zalet" ;-).

    Przemek