    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Date: Sat, 16 Oct 2004 21:54:25 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@dlp-poznan-as1-as118.ipartners.pl

    Użytkownik "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w
    wiadomości news:ckrhj0$f92$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > To fakt, ze na ten bank trzeba uwazac, ale zeby bylo az tak zle...???
    8-(

    Nie, nie jest !

    Ja się cieszę że jest na rynku oferta taka jak VW. Dlaczego ?
    Najkrócej:

    zalety:
    - darmowe konto z darmową kartą, darmowymi przelewami, bezprowizyjnymi
    wypłatami z wszystkich bankomatów krajowych (warunkowo)
    - dobra i najczęściej najlepsza bankowa oferta lokacyjna na rynku
    - dostęp przez internet z dobrym poziomem zabezpieczeń
    wady:
    - offlinowy, archaiczny system transakcyjny w którym demony / serwisy
    uruchamia czasem chyba admin 'z łapki'

    Na rynku po prostu brak oferty w której nawet przy opłatach za prowadzenie
    rachunku, płatnych przelewach, płatnych kartach i płatnych wypłatach z
    bankomatów oferowana jest tak dobra oferta lokacyjna dla maluczkich.
    Jeżeli się mylę - poprawcie, bo jestem zainteresowany :-)
    Zapewne ma to związek z tym czym jest VW - miejscem do zbierania pieniędzy
    od małych klientów dla innych firm grupy VW a nie bankiem który ma zarabiać.

    Może jakby wprowadzili opłaty albo obniżyli oprocentowanie znalazłyby się
    pieniądze na lepszy system, ale po co mi kolejny bank z ofertą taką jak inne
    banki ?
    Ja się cieszę że VW jest jaki jest i korzystam z tego z czego korzystać u
    nich warto.

    Co do zabaw z przelewami i ich datami to dla uregulowania należności istotny
    jest dzień wpływu środków na rachunek wierzyciela i tyle. Data zlecenia w
    dla -normalnego- wierzyciela nie ma i nie może mieć znaczenia.

    TomekD