  • Data: 2004-10-17 10:09:21
    Temat: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Od: Tomek <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw P. wrote:

    > Jest taki jakiś pół-offlinowy -- wygląda jakby co jakiś czas (5 min?) odpalany
    > był jakiś proces, który zbiera, przetwarza i wysyła zlecenia.

    Dokładnie tak, ale może czasem potrwać to do kilku-kilkunastu godzin -
    tak stwierdził dział techniczny VW Banku...
    Prosił aby sprawdzać status. Problem w tym, że status wskazywał iż
    zlecenie, przelew został już przetworzony.
    Przeproszono mnie i proszono o napisanie kolejnej reklamacji, którą w
    ciągu 30 dni rozpatrzą...
    (Jest to już 3 w ciągu ostatnich 2ch tygodni...)

    Tomek