  • Data: 2004-10-17 12:12:25
    Temat: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cktgci$ede$3@achot.icm.edu.pl...
    [...]
    > Prosił aby sprawdzać status. Problem w tym, że status wskazywał iż
    > zlecenie, przelew został już przetworzony.
    > Przeproszono mnie i proszono o napisanie kolejnej reklamacji, którą w
    > ciągu 30 dni rozpatrzą...
    > (Jest to już 3 w ciągu ostatnich 2ch tygodni...)

    Statusy w VW to w ogóle ciekawostka.
    Jak się okazuje np. w zleceniach status 'Zakończone' wcale nie oznacza że
    zlecenie zostało zrealizowane !
    Aby być pewnym że zlecenie poszedł trzeba albo sprawdzić w historii rachunku
    albo kliknąć na zleceniu i w następnym okienku kliknąć datę - link, wtedy
    dopiero widać...
    Na logikę jest co prawda status Zlecenia 'Odrzucone' ale jak się okazuje
    pojawia się on tylko przy błędach formalnych (np. błędny numer rachunku).
    Sposób działania systemu daje też (raczej przypadkowo) ciekawą
    funkcjonalność. Jeżeli mamy Zlecenie a nie zostanie ono zrealizowane z braku
    środków, zaś w ciągu dnia środki dotrą na konto przed ostatnią wychodzącą
    sesją elixiru to zlecenie się wykona. System off-line też ma jakieś zalety
    :-)

    TomekD