  • Data: 2003-12-08 12:29:31
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem co jest ortodoksyjnego w preferowaniu kontaktów e-mailowych.
    > Gdyby to mówiła 60-cio letnia babcia, która boi się dotknąć komputera,
    > mógłbym jeszcze zrozumieć ale piszesz to na newsach wiec chyba komputera
    się
    > nie boisz. IMHO jest to o wiele wygodniejsza forma komunikacji niż
    telefon.
    > Choćby z uwagi na łatwość archiwizowania, czas na przemyślenie swoich
    > wypowiedzi i wreszcie niższe koszty (wszystko jedno po której stronie - w
    > efekcie i tak płaci klient banku). Jest to też forma bezpieczniejsza niż
> [...]

    Chyba się nie zrozumieliśmy - nic nie piszę przecież o korzystaniu z
    telefonicznego kontaktu z bankiem (sama go unikam, jak mogę), ani o
    przewadze korzystania z komputera nad korzystaniem z telefonu. Chodziło mi
    raczej o powód, który podałeś, czyli nie dawanie zarobku monopoliście. Przy
    numerze 0800 tepsa zarabia na banku, a nie na Tobie więc z tego punktu
    widzenia (nie chcesz dać zarobić tepsie nawet pośrednio) Twoje działanie
    wydało mi się pełną ortodoksją ;-))) Nie dać zarobić tepsie w żaden sposób
    ;-)))) Dla pełnego wyjaśnienia dodam, że w pełni popieram taką postawę
    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn