  • Data: 2005-04-11 16:19:09
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@p...pl> napisal(a):

    > Ma: token, bezplatne przelewy za stala oplate, tanie bankomaty, wysokie
    > oprocentowanie.
    > Chociaz prawda - teraz znacznie gorzej sie prezentuja na tle
    > konkurencji. No ale msci sie polityka "wszystko za darmo". Daliby od
    > poczatku 2 zl, albo zaleznie od salda i juz..

    Token to dla mnie utrudnienie wobec haseł jednorazowych. Bezpłatne
    przelewy i całkiem sporo bankomatów mam za bodajże 2 zł w multi.

    Atutem, dla którego założyłem to konto był fakt tych bezpłatnych
    bankomatów przy 400 zł. Zawsze miałem po prostu na tym rachunku dyżurne
    400 zł i kiedy zaczynało brakować gotówki, to podchodziłem do pierwszej
    ściany i wyjmowałem. Ale trudno, teraz będę podchodził do co drugiej
    ściany i też dobrze. ;)
    --
    Samotnik