  • Data: 2010-02-24 21:44:53
    Temat: Re: VW plus - jakie haczyki?
    Od: "wk" <j...@...bazin> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hlueb1$5q1$1@inews.gazeta.pl...

    > Polecenia zapłaty są i działają. Po co karta jak jest do edirect i można
    > telefonicznie przelać z ePlus na minutę przed wypłatą. O kredyt nie
    > występowałem i nie pytałem. Jednym słowem - haczyków brak. To niebo i
    > ziemia w porównaniu do np. skarłowaciałego eMax w mBanku.

    Mnie w eMax+ najbardziej denerwuje brak przelewow z data przyszla.
    Czyli np. zeby zaplacic za fakture w terminie platnosci (ustawiajac przelew
    z data przyszla), musze trzymac kase na nieoprocentowanym eKoncie.
    To bardzo podstępna zagrywka mBanku, przez ktora klient traci a bank zarabia
    kupe kasy...
    Co z tego że nie place za konto jak trace na odsetkach?

    A na Plus Koncie ustawiam wszyskie przelewy, a pieniadze caly czas
    procentuja (% wiekszy niz na eMax+).

    pozdrawiam, wk