  • Data: 2006-06-18 16:16:14
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > W takim razie zapewne jakieś upośledzone banki mi wydawały karty kredytowe,
    > bo dawali PIN zawsze i nie musiałem o to prosić.

    Nigdy nie dostałem pinu do żadnej mojej karty kredytowej.
    Zreszą nie potrzbny mi.

    > Bzdura. Będzie _też_ służył do wypłaty gotówki w bankomacie.
    > Uwierz mi jednak że nigdy nie zdarzyło mi się wypłacać gotówki z kredytówki,
    > za to wielokrotnie używałem PIN-u do tejże kredytówki.

    Nie mam pinu do kredytówki i nigdy nigdzie nie był mi potrzebny.
    Zmień bank.

    > Ale ja nie pisałem o żadnym czytniku, tylko o automacie.
    > Wkładasz kartę, wstukujesz PIN, wyjmujesz kartę.
    > Tam nie ma żadnego 'przeciągania'.

    Czytnik karty jest w każdym automacie. Nie załapałeś terminologii.

    Wkładam kartę (a raczej przeciągam przez czytnik, bo tak to jest
    zrobione). Chowam kartę, odbieram slip i wychodzę.