  • Data: 2006-06-18 16:28:24
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > No i? Ja tylko piszę że są banki które je wydają na dzień dobry.
    > W Polsce, w Europie.
    równie dobrz mogę napisć tak samo jak ty.
    No i.
    Ja tylko piszę, że są banki, które pinu do kart nie wydają.

    > Ale po co???
    > Ja jestem ze swojego banku zadowolony :)
    > Poza tym ja nie mam problemu z używaniem PIN-u do karty kredytowej, za to Ty
    > jak widać tak.

    Problem to będziesz miał w momencie jak dostaniesz decyzję banku o
    odmowie uznania reklamacji, bo ci się powołają na punkt mówiący o tym,
    że transakcji z pinem nie można reklamować.

    > I przez niego "przejeżdzasz kartą"? Fajnie.
    > U nas w Polsce to się po prostu wkłada kartę i tyle :-)

    > Brawo!
    > Tutaj to działa inaczej.
    > Zapraszam kiedyś, to może się przekonasz na własne oczy.

    Nie musisz zapraszać. Bywam regularnie. Ostatnio w zeszłym miesiącu.

    > BTW: Na przyszłość racz proszę pisać jasniej, a nie jakimś 'slangiem'.

    To nie jest slang.
    W supermarketach jak dajesz pani kartę do ręki, to ona równiesz
    przeciąga kartę przez czytnik. Chyba że ty to nazywasz jakośc inaczej.
    To się podziel swoją wiedzą, co robi pani w kasie w supermarkecie z
    twoją kartą.