eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia... › Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
  • Data: 2012-10-31 16:32:06
    Temat: Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale móc możesz. A bank *może* wypowiedzieć Ci umowę rachunku z powodu
    > łamania
    > tegoż regulaminu. Nieprawdaż?

    A to mają w regulaminie zapisane, że tym rachunkiem nie mogę prowadzić
    rozliczeń w DG?

    > Poza tym jak sam zauważyłeś, nie masz funkcjonalności które się w
    > działalności
    > przydają "księgowo".

    A skąd ja miałem wiedzieć, że nie będę miał podstawowej funkcji pt. wydruk
    potwierdzenia przelewu przych.?!
    Spotkałeś się gdziekolwiek z takim smutem?

    Oczywiście jak lubisz sobie życie utrudniać, to Twoja
    > sprawa. :)

    Lubię sobie ułatwiać (oszczędzać), w Syncu nie było opłat za otrzymanie
    przelewu przych. (zza granicy w EUR) tak jak to miałem w BZWBK-dlatego się
    na to zdecydowałem.
    No i chciałem mieć większość rzeczy pod jednym dachem. Czy na prawdę trzeba
    mnie za to ganić? :)

    --
    pozdrawiam, wromek