    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W bankach będzie drożej...?
    Date: Tue, 10 Feb 2004 21:18:15 +0100

    Użytkownik "Franz " <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0batg$ims$1@inews.gazeta.pl...
    > Kosztowniej w banku
    > Niestety, więcej będziemy musieli także oddać bankom. Wzrosną opłaty za
    > prowadzenie rachunków, droższe staną się przelewy. To efekt dostosowania
    > ofert naszych banków do standardów Unii.
    >
    > to ostatni akapit artykułu
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20040210/5
    7459/?p=newsl

    > Czyżby na tym polegał "wolny rynek" którym kierują Komisarze Ludowi z
    > Brukseli...?

    W UE jest różnie. Jakiś czas temu na pl.b.b słyszałem, że niemieckie banki
    są drogie (pod tym względem podobne do polskich) a brytyjskie znacznie
    tańsze. Słyszałem też, że przelewy międzynarodowe są w tych bankach b.
    drogie (nawet do 20 EUR za przelew). BTW z moich informacji wynika, że
    przelewy wewnątrz wspólnoty mają być darmowe lub b. tanie (podobno tak
    zaleca Komisja Europejska). Może ktoś ma więcej info na ten temat.