  • Data: 2011-06-29 21:59:23
    Temat: Re: W co zainwestowa? oszcz?dno?ci
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > mieszkanie jest moje w momencie podpisania aktu notarialnego, co masz na
    > myśli pisząc o przejęciu "kiedyś" mieszkania?

    Mam na myśli pozbycie się hipoteki (spłatę kredytu) przy założeniu 20%
    wkładu własnego (kasa którą chcę gdzieś ulokować - mądrze).
    Jeśli co miesiąc nic na tym interesie nie zarobię ale za 20-30 lat będę
    miał dwa mieszkania a nie jedno to dla mnie jest satysfakcjonujący zysk.
    Wszystko to mając na uwadze potomka bo mi to raczej już rybki.
    Skoro obecne zyski z lokat zjada inflacja to co pozostaje?