    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W co zainwestować oszczędności
    Date: Thu, 30 Jun 2011 08:49:25 +0200

    news:4e0b1788$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > To niekoniecznie musi być dwupokojowe, niekoniecznie w Warszawie, zaś z
    > wkładem własnym rzędu kilkudziesięciu tysięcy nie powinieneś mieć wielkich
    > problemów z dostaniem kredytu.

    Wiem, że interesu życia na tym nie zrobię, i dlatego myślę, że jak już
    kupować to takie, które jak już się je spłaci to się przyda, bo w
    perspektywie czasu i tak chciałbym mieć własne mieszkanie.

    > Inna sprawa - czy to jest dobry pomysł żeby oszczędzać przez pożyczanie?
    > :)

    No właśnie, pomysł sprzeczny z założeniami. :) Jakbym miał ze 2 razy większą
    kwotę to bym się nie wahał kupować, ale zanim ją uzbieram wolałbym
    zainwestować tak by nie tracić oszczędności.