  • Data: 2006-08-18 20:40:02
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej znaleźć pracę i masz otwartą drogę do normalnego konta. Z normalną
    > kartą i książeczką czekową.

    Kazdy sposob jest dobry, byle zrobic to njataniej i najszybciej. Normalne
    konto z debetowka, czekami mozna dostac nie pracujac - zaden problem!

    > Prawdę mówiąc z kont, za które muszę płacić to mam tylko Multikonto. Z
    > innych płatnych zrezygnowałem i nie mam kłopotu.
    >
    > Tu, w UK, na przykład w Royal Bank of Scotland o ile mi wiadomo to poza
    > studenckim to nie ma kont bezpłatnych. Więc bezpłatność kont w UK nie jest
    > regułą.

    Ale naprawde sprawdz co jest w dodatkach i zadzwon lub przejdz sie do banku
    zapytaj... czasem na witrynie www nie znajdziesz wszystkiego...

    > O ile przyznają oczywiście. Odsetki też zależą od wariantu, bo w Barclays
    > bodajrze przy koncie płatnym 5 funtów miesięcznie jest overdraft do 1000
    > oprocentowany na 0.

    Ja mam kilka overdraft'ow przyznanych z urzedu:) nawet sie o nie nie
    staralem i nie place za nie zlamanego pena.
    Tak samo karty kredytowe - zero oplat.

    > Ja tam nie mam nic do ukrycia przez HM Inland Revenue, więc się niezbyt
    > przejmuję.

    ale 90% anglikow tak:)) bo oni cenia nawet pena! jasne jesli pracujesz na
    etat i nie masz nic na boku to nic nie zrobisz, ale wowczas tez nic nie
    zarobisz, bo ile mozna zorbic pracujac na godziny? 30k rocznie? 50k?