  • Data: 2006-08-18 20:57:38
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kazdy sposob jest dobry, byle zrobic to njataniej i najszybciej. Normalne
    > konto z debetowka, czekami mozna dostac nie pracujac - zaden problem!
    Mimo wszystko, większość banków wymaga wpływów, a więc pracę wypadałoby
    mieć. Albo majątek.

    > Ale naprawde sprawdz co jest w dodatkach i zadzwon lub przejdz sie do
    > banku zapytaj... czasem na witrynie www nie znajdziesz wszystkiego...
    Ale wiesz, czy tak tylko sobie gdybasz? Bo z tego co wiem, to RBS ma
    bezpłatne tylko konta studenckie (nie jestem pewien czy mają
    młodzieżowe/postgraduate).

    > Ja mam kilka overdraft'ow przyznanych z urzedu:) nawet sie o nie nie
    > staralem i nie place za nie zlamanego pena.
    Nie rozumiesz, co napisałem. Płacąc te Ł5 możesz mieć do 1000 ovedraftu bez
    oprocentowania. Nie mówię o opłatach za overdraft, bo tak długo jak z tego
    nie korzystasz to ich nie ma.

    > Tak samo karty kredytowe - zero oplat.
    j.w.

    > ale 90% anglikow tak:)) bo oni cenia nawet pena! jasne jesli pracujesz na
    Jakież to szczęście, że w UK są jeszcze Szkoci, Walijczycy i Irlandczycy ;-)

    > etat i nie masz nic na boku to nic nie zrobisz, ale wowczas tez nic nie
    > zarobisz, bo ile mozna zorbic pracujac na godziny? 30k rocznie? 50k?
    A 50k rocznie to mało? To jest chyba sporo powyżej średniej krajowej...
    Jakby to powiedzieć... Mnie 50k rocznie jak najbardziej satysfakcjonuje i
    nie widzę potrzeby wchodzenia w konflikt z IR.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik